Σκεφτόμουν πολύ τον τελευταίο καιρό… Και νομίζω ότι το βρήκα! Ελάτε όλοι! >>Όλοι μαζί!<< Για κάτι καινούριο, στέρεο, ομαδικό και σίγουρο. Επαγγελματική επιτυχία και οικονομική εξασφάλιση σημαίνει, Σταθερότητα!

Από τον Thanos στις 3:40 πμ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading ... Loading ...

Προβληματισμός, απαισιοδοξία, στεναχώρια, αδιέξοδο, μαυρίλα και απελπισία για την όλη κατάσταση επικρατούν στο μυαλό των περισσότερων!  …Λίγη ανάγκη για Έλεος! στο δικό μου! Και απορία και σκέψη: “Γιατί είμαστε εδώ;”, αν “μπορεί να αλλάξει,αυτό;” και “πώς θα γίνει;”.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΡΑΣΗ. ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ! ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ!

Α Ν Α Μ Ε Ν Ε Τ Ε    Α Ν Α Γ Γ Ε Λ Ι Α    Η Μ/Ν Ι Α Σ   ,   Τ Ο Π Ο Υ   &   Ω Ρ Α Σ!

Είμαι ο Θάνος Σταματίου διαφορετικό-διαφημιστής, κοινωνικό-επαγγελματικά εναλλακτικά τοποθετημένος, άνθρωπος του σύγχρονου μάρκετινγκ και επειδή δε μου αρέσουν οι περισσότερες αυτο-συστάσεις όποιος το επιθυμεί μπορεί να βρεί περισσότερα εδώ: more.gr και εδώ: GoldenGuide.gr αλλά και εδώ: inEvia.gr .

“Η Επιχείρησή μου δεν πάει καλά!”

“Το κλείσιμο της επιχείρησης μου, μοιάζει αναπόφευκτο!”

“Η μείωση των πελατών μου είναι αδιανόητη και η οικονομική ζημιά ανεπανόρθωτη!”

Δε μπορώ να ανταπεξέλθω στις οικονομικές μου υποχρεώσεις, είναι λίγες και μερικές από τις φράσεις που ακούω,

από τους πελάτες μου και αναφέρομαι μόνο στις φράσεις για να μην αναφερθώ και στα

…επιφωνήματά τους!

Παρατηρούμε όλοι μας, είτε είμαστε καταναλωτές είτε πολύ δε περισσότερο, έμποροι, ελεύθεροι επαγγελματίες ή τεχνίτες, πως οι τιμές πέφτουν στις μικρές επιχειρήσεις, πάνω στον αγώνα τους να κρατηθούν-μη έχοντας από πού αλλού να πιαστούν, παρα μόνο από την ανυπολόγιστη και μη μελετημένη μείωση των τιμών τους για λίγη άμεση ρευστότητα, ενώ στα μεγάλα καταστήματα οι τιμές παραμένουν στα ίδια επίπεδα. “ΓΙΑΤΙ;”

Σε σχεδόν όλα τα είδη πρώτης ανάγκης δε, οι τιμές ανεβαίνουν τα σκαλοπατάκια της απελπισίας του καταναλωτή-σκαλοπάτια από τα οποία έπεσαν και σκοτώθηκαν 3.000 Έλληνες γιατί δεν μπορούσαν να επιβιώσουν σε αυτά τα αντίξοα ύψη*), οι τιμές λοιπόν αυξάνονται, αργά αλλά σταθερά (αναζητησε τιμές του γάλακτος του 2011 και δες και τις τιμές αύριο στα ράφια)

και δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές!

Οι τιμές στα προαναφερθέντα είδη είτε μειώνονται ΜΟΝΟΝ ΜΕΣΩ κυκλοφορίας νέων και μη αναγνωρίσιμων ετικετών (self branded products) είτε αυξάνονται σταθερά στα επώνυμα.

Αν σου το αναλύσω λίγο αυτό, νομίζω πως θα συμφωνήσεις μαζί μου όταν σου πώ πως

“τα επώνυμα προϊόντα, παρά την κρίση, κρατούνε τις πωλήσεις τους σταθερά υψηλές, από τη συνεχή και αδιάκοπη πλύση εγκεφάλου που μας γίνεται στο όνομά τους μέσα από τα μίντια και με συνδετικό κρίκο την ψυχολογική εξάρτηση που σου έχουν δημιουργήσει με τη μεγαλύτερη καταναλωτική ψευδαίσθηση του εμπορίου, πως :

Ό,τι είναι γνωστό είναι και ποιοτικώς καλό” ή πάντως καλύτερο από το μη διαφημισμένο και “ό,τι είναι καλό, είναι συνεπώς και ακριβό” ή αντιστοίχως ακριβότερο, εν πάσει περιπτώσει, από το μη διαφημισμένο και συνεπώς όχι και τόσο καλό, επειδή είναι το..φθηνό όπως μας λέει και η ίδια η διαφήμιση του ακριβού!  Και ο νοών, νοείτο.

|

Όχι, όχι, μη φοβάσαι! Δεν ξεφεύγω! Και δε θα πλατιάσω. Το ξέρω ότι,

το θέμα μου εδώ δεν είναι, για κανένα λόγο, η ανάλυση της διαφημιστικο-επικοινωνιακής πολιτικής/στρατηγικής των [συναδέλφων μου] διαφημιστών αλλά και των μίντια, περί της διαμόρφωσης της καταναλωτικής σου συνείδησης/εξάρτησης σου με αποτέλεσμα την άρρηκτη ψυχολογική σύνδεση σου με τη μάρκα.

Ούτε το να εκφράσω την αντίθεσή μου για τη στρατηγική μακροχρόνιου εκφοβισμού σου από τη διαφήμιση είναι το θέμα μου σήμερα.

[ Άσχετο βέβαια, που αν δε φοράς το τάδε πουκάμισο ή το καλό σου, το δείνα (είπαμε: το καλό σου σημαίνει και το επώνυμό & ακριβό σου) ζευγάρι παπούτσια, αξεσουάρ, ή ρολοϊ, νιώθεις μια κάποια σημαντική ανασφάλεια, όχι πολύ μεγάλη αλλά αρκούντος ικανή να σε κάνει να μη βγεις καν έξω ή κι αν βγεις, να μη νιώθεις καθόλου αυτοπεποίθηση με αποτέλεσμα να μη μιλάς, να μη γελάς και εδώ που φτάσαμε σήμερα να ...κινδυνεύει ή Ελλάς! ]

Άλλα, ανακεφαλαιώνοντας, έτσι που τα μίντια και οι καλοί διαφημιστές, σου συνδέσανε το προϊόν με την αναγνωρισιμότητα, την ποιότητα με τη μάρκα, την αναγνωρισιμότητα με την τιμή και τη μάρκα με την ψυχολογία, δε θέλει πολύ για να κάνεις τη σύνδεση της λογικής συνέχειας και της υλικοψυχολογικής αλληλουχίας.

Άρα με μιά απλούστευση βλέπουμε ότι:   προϊόν=μάρκα=τιμή=ψυχολογία,

λίγο ακόμα πίο απλά:  προϊόν=ψυχολογία. ή τιμή=ψυχολογία.

Και για να ξέρουμε τι λέμε: Δεν πληρώνεις το προϊόν σου! Τις ανασφάλειές σου πληρώνεις!

ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ;;

(Έτσι σε έκαναν-με την αδειά σου ή έτσι δέχτηκες να γίνεις-με την επιβολή τους; αυτό το συζητάμε σε κάποιο άλλο άρθρο..)

|

Ξέρεις γιατί έκανα αυτή την ομολογουμένως μακροσκελή παρένθεση ;

Σίγουρα όχι, γιατί δεν είχα τί να σου πώ επί του θέματός μου.

Την έκανα, για να σου επιχειρηματολογήσω, γιατί και πώς, αυτή, αποτελεί απλώς πρακτική αποκλεισμού επαγγελματικά του μικρού, αποδυνάμωσης του καταναλωτή και τελικά μοιραία κατάληξη των χρημάτων σου και πάλι στους φίλους των μίντια.

Τους ψυχο-εξουσιαστές σου .

Γιατί τώρα που θελήσεις να ψωνίσεις ΕΧΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ να σε αναγκάσουν να επιστρέψεις σε αυτούς..

(ΑΦΟΥ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ -ΠΛΕΟΝ- ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΣΑΝ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ & ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΩ ΤΟ BRAND AWARENESS ΤΟΥΣ)..

..βρίσκεσαι απλώς στο ψευτοδίλημμα που σου αφήσανε, του γνωστού… γνωστού ή του άγνωστου προϊόντος, αλλά αισθητά πιό οικονομικού;;

Αλλά αφού είσαι καλός οικογενειάρχης-για το σπίτι σου- ή αφού είσαι Κύριος -στη γυναίκα σου- και αφού είσαι κιμπάρης -και όχι φτηνιάρης- στους φίλους σου, μοιραία θα αγοράσεις το επώνυμο, γιατί είναι και καλό μα και αναγνωρίσιμο και σε βγάζει από τη δύσκολη θέση του να εξηγήσεις “ποίο είναι” αυτό το καλό αλλά ανώνυμο προϊόν που τους πήρες Δώρο, ενώ μια φίρμα στο Δώρο και στη Σακούλα σε βγάζει ασπροπρόσωπο και αξιοπρεπή.

Μέρες που είναι τώρα που θα πάς στο σπίτι του Χ., του Γ., του Θ., του Α. και -να σου θυμήσω- ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ και κατά συνέπεια και ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ σου ΚΡΙΣΗ, θα προσφέρεις ένα (π.χ.) Μπουκάλι Ουίσκυ που θα έχει επάνω έναν ..”περπατητή” και όχι έναν… ανώνυμο σακάτη!

_____________________________________________________________________________

ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΙ. ΕΜΕΙΣ ΠώΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΝΙΚΗ

['Η ΕΣΤΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ] ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ;

Σκεφτόμουν πολύ τον τελευταίο καιρό… Και νομίζω ότι το βρήκα!

Ελάτε όλοι! >>Όλοι μαζί!<< Για κάτι καινούριο, στέρεο, ομαδικό και σίγουρο.

Επαγγελματική επιτυχία και οικονομική εξασφάλιση σημαίνει, Σταθερότητα!

Μπορεί να σας ακούγεται σαν κακό αστείο να μιλάμε για οικονομική και επαγγελματική σταθερότητα μέσα σε αυτό το χάος, ίσως χειρότερα και σαν ειρωνία. Αλλά πιστέψτε με, με λίγη καλή διάθεση και προσωπική από τον καθένα μας δεσμευση,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Μόνον η ομαδική εργασία και η αλληλοϋποστήριξη θα μπορέσει να μας κρατήσει όρθιους

και ισχυρούς τον καθένα από εμάς στο επάγγελμά του. Και πώς θα το κάνουμε αυτό; Πολύ απλά: Όλοι μαζί! Με εφαρμόσιμες ιδέες, αλληλοϋποστήριξη, αλληλοπροτίμηση, κοινή δεσμευση και αλληλοϋποκίνηση. Η πολύ καλή γνώση του επαγγέλματός σου, η καινοτομία, η ενασχόλησή σου με τις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα με τους υπολογιστές και το ιντερνετ, η αποφασιστικότητα και η διάθεση για απόρριψη της συνήθειας, θα πρέπει να αποτελέσουν τα εφόδια για εσένα που θα ενδιαφερθείς να έρθεις στη συνάντησή μας. Μην ξεχάσεις να φέρεις μαζί σου τις επαγγελματικές σου κάρτες, γιατί εκεί θα γνωριστείς με πολλούς επαγγελματίες από όλους τους κλάδους, πρόθυμοι να σε γνωρίσουν και να σε υποστηρίξουν επαγγελματικά.

Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΜΑΣ

και η ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ..

..ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ!

Δε χρειάζεται να έχετε καταλάβει ήδη, ακριβώς ,

έχοντας διαβάσει μόνον 5 γραμμές -[του κυρίως θέματός μου] από μια σκέψη και μιά ιδέα που την έχω δουλέψει εδώ και δύο ολόκληρα χρόνια, για να σας την παρουσιάσω στην κλειστή συνάντηση που θα πραγματοποιήσουμε σε δημόσιο χώρο, με παρουσιάσεις, γνωριμία των μελών και κοινές Δράσεις, δέσμευσης!

Α Ν Α Μ Ε Ν Ε Τ Ε    Α Ν Α Γ Γ Ε Λ Ι Α    Η Μ/Ν Ι Α Σ   ,   Τ Ο Π Ο Υ   &   Ω Ρ Α Σ!

|

|

|

|

|

|

|

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το Παρακάτω κείμενο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με Δικτυακό Μάρκετινγκ, Ατομικές πωλήσεις, Προϊόντα Διατροφής, Προϊόντα αλόης, Συμπληρώματα διατροφής, εργασία από το ιντερνετ ή όποιαδήποτε εργασία από το χώρο σας και από το σπίτι με αμοιβή με ποσοστά, βάσει παραγωγικότητας ή αγγελίες που υπόσχονται υπέρογκες και ψεύτικες αμοιβές.

Σχετικά άρθρα:

  1. Video- H Οικονομική Κρίση! “Υπάρχει” ή δημιουργείται? Δείτε!
  2. Δείτε το! mini video-”Ονείρων Σύντροφοι” Αξίζει να τους προσέξουμε! Πολύ “σύντομα” θα είμαστε στη “θέση” τους..
  3. Η Ζωή μέσα απ’ τα μάτια του Αριστοτέλη! Σοφά λόγια | Αποφθέγματα & Γνωμικά τού!
2.544 Εμφανίσεις

Κανένα σχόλιο ακόμη.

Απαντήστε








Tags: ,



Διακοπες Ελλαδα Διαμονη